از آنجا که داشتن سفری ایمن یکی از دغدغههای اصلی اسنپ است، این تاکسی اینترنتی سعی کرده با تمهیدات مختلف امنیت سفرهایش را تامین کند. احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده توسط پلیس ناجا، ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، قرار دادن سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از راهکارهای اسنپ برای سفری امن ...
اسنپدکتر که به تازگی تولد یک سالگی خود را جشن گرفت، تلاش میکند در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور اهمیت زیادی پیدا کرده، تسهیلگر ارائه خدمات و سرویسهای متنوع پزشکی باشد. خدمات این سامانه در قالب سرویس «پزشک و مشاور» در سوپر اپلیکیشن اسنپ نیز ارائه میشود تا به این ترتیب کاربران زیادی ...
موضوع شکار نیروی انسانی توانمند شرکتها و استارتاپها از سوی رقبا یا به اصطلاح «هد هانتینگ» همواره در اکوسیستم محل بحث و اختلاف نظر بوده است. حالا گویا شرکت اسنپ، که تاکنون چند بار درباره اقداماتش در این زمینه شنیده بودیم، بار دیگر سعی در جذب نیروهای شرکت «ابر زس» داشته که ابر زس نیز با ارسال یادداشتی به آیتیمن، در ...
طی سه سال گذشته، مدیران تاکسیهای اینترنتی، وزارت ارتباطات، وزارت صمت و معاونت علمی ریاست جمهوری از یک سو و وزارت کشور و شهرداری از سوی دیگر وارد تعامل شدند تا دستورالعمل واحدی را برای نظارت بر تاکسیهای اینترنتی صادر کنند. این دستورالعمل اخیرا ابلاغ شده و یکی از طرفهای مذاکره معتقد است علاوه بر این که تعامل خوبی بین ...
جنجال اخیری که برای شرکت اسنپ به وجود آمد، ضرورت وجود یک رگولاتور موثر برای کسب و کارهای اینترنتی را به یکی از موضوعات اصلی گفتوگوها در فضای ICT کشور بدل کرده است.
اسنپ، به رانندگانش اجازه نصب نرم افزار رقبا را نمی دهد. این موضوع که مدتی است مورد اعتراض کارشناسان، شرکت های رقیب و فعالان حریم خصوصی قرار گرفته، همچنان از سوی اسنپ بی پاسخ گذاشته شده و اخیرا، سه شرکت رقیب اسنپ، یعنی تپسی، الوپیک و ماکسیم، در نامه ای به مقامات مسوول از این مساله شکایت کرده اند.
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: تردد تاکسی های اینترنتی به محوطه این فرودگاه ممنوع نشده است اما اسنپ و تپسی باید با فرودگاه امام قرارداد امضا کنند.